Smaller Default Larger

Παρουσίαση βιβλίου «Προοπτική Ανάπτυξης της Ελαιοκομίας της Ηπείρου στο πλαίσιο της ανοικτής αγοράς της Ελλάδας και του Κόσμου» τη δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014 στο Επιμελητήριο Άρτας

Το Γραφείο Διασύνδεσης του ΤΕΙ Ηπείρου σε συνεργασία με την Αναπτυξιακή Εταιρεία του Επιμελητηρίου Άρτας «ΑΜΒΡΑΚΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ» διοργανώνει την παρουσίαση του βιβλίου:

«Προοπτική Ανάπτυξης της Ελαιοκομίας της Ηπείρου στο πλαίσιο της ανοικτής αγοράς της Ελλάδας και του Κόσμου»

το οποίο συντάχθηκε από τον κ. Βασίλειο Ζαμπούνη σε συνεργασία με ομάδα επιστημόνων του ΤΕΙ Ηπείρου με επικεφαλής τον Καθηγητή του Τμήματος Τεχνολόγων Γεωπόνων κ. Γεώργιο Μάνο.

Το βιβλίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: την ανάλυση της ελαιοκομίας στην Ήπειρο, την Ελλάδα και τον Κόσμο, τα στοιχεία που καθορίζουν τη βιωσιμότητα μίας ελαιοκαλλιέργειας και τους παράγοντες εκείνους που επηρεάζουν μια επένδυση στον τομέα της ελιάς.

Βασικός στόχος του είναι να εμπνεύσει του νέους, κυρίως αγρότες, τόσο της Ηπείρου όσο και των γειτονικών περιοχών, σχετικά με την αειφόρο και αποδοτική αξιοποίηση της ελιάς και των προϊόντων της, αλλά και να κάνει τους παραγωγούς της περιοχής μας να σκεφτούν ότι «κάποια πράγματα μπορεί και να γίνονται», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κ. Ζαμπούνης στον Πρόλογο του βιβλίου.

Η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014 στο αμφιθέατρο του Επιμελητηρίου Άρτας (Πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως, Άρτα) και ώρα: 19:00 – 20:30.

Το ΤΕΙ Ηπείρου με συνεχείς δράσεις προσπαθεί να συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα της ευρύτερης περιοχής της Ηπείρου. Αρωγός σε αυτή την προσπάθεια του Ιδρύματος είναι το Επιμελητήριο Άρτας, με το οποίο υπάρχει στενή και εποικοδομητική συνεργασία. 

Το Δ.Σ. του Επιμελητηρίου πιστεύει στην παραγωγική ανασυγκρότηση της  μείζονος περιοχής και προτίθεται να στηρίξει κάθε προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση. Μέσα από δράσεις – ημερίδες – σεμινάρια, αλλά και σε συνεργασία με το ΤΕΙ, με μελέτες για τον πρωτογενή τομέα θα επιχειρήσει να αναδείξει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα νέων καλλιεργειών, να πείσει για την ανάγκη αναδιάρθρωσης της γεωργίας και κτηνοτροφίας της περιοχής και την προώθηση προϊόντων με ετικέτα - προϊόντων με ισχυρό  brandname και να εξασφαλίσει χρηματοδότηση μέσα από προγράμματα.